SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.15 número31Propuesta metodológico-didáctica en busca del razonamiento jurídico: La Aplicación de técnicas didácticas comunesPrincipales hallazgos del sondeo realizado a estudiantes del área de Ciencias de la Universidad de Costa Rica índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


InterSedes

versión On-line ISSN 2215-2458versión impresa ISSN 2215-2458

Resumen

FRANCO- CH, Fanny Patricia  y  OROZCO- V, Mauricio. Interculturality educational experience and use of information technology and communication in teaching mediation. InterSedes [online]. 2014, vol.15, n.31, pp.28-35. ISSN 2215-2458.

In this paper we share an experience of university and community teaching mediation, developed in the city of Cali and territories of black communities of the Colombian Pacific, where interculturality as a project and relational process involving structural transformations and assumed shared deep towards more just, equitable and inclusive societies; and in which the use of information technologies and communication ICT enabled the development of new educational practices.

Palabras clave : pedagogical mediation; information; comunication and technology ICT; interculturality.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons