SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.24 suppl.1El desafío de ser profesor universitario en tiempos de la COVID-19 en contextos de desigualdad índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Revista Electrónica Educare

versión On-line ISSN 1409-4258versión impresa ISSN 1409-4258

Resumen

ALMODOVAR-LOPEZ, Mayra et al. Remote Teaching Doesn’t Come Without Challenges. Educare [online]. 2020, vol.24, suppl.1, pp.55-59. ISSN 1409-4258.  http://dx.doi.org/10.15359/ree.24-s.15.

Analysis of challenges faced by early childhood education teachers of 3 to 6 years old as a result of the suspension of face-to-face educational services due to COVID-19, and the implications in teacher education and professional development.

Palabras clave : COVID-19; remote education; early childhood educators.

        · resumen en Español | Portugués     · texto en Español     · Español ( pdf )