SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.24 suppl.1Calidad de vida y educación en tiempos de pandemia: Una reflexión desde las Ciencias del Movimiento HumanoLa enseñanza remota no viene sin retos índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Revista Electrónica Educare

versión On-line ISSN 1409-4258versión impresa ISSN 1409-4258

Resumen

GAJARDO-ASBUN, Karen; PAZ-MALDONADO, Eddy; SALAS, Gonzalo  y  ALALUF, Lorena. The challenge of being a university professor in times of COVID-19 in contexts of inequality. Educare [online]. 2020, vol.24, suppl.1, pp.51-54. ISSN 1409-4258.  http://dx.doi.org/10.15359/ree.24-s.14.

It reflects on what it means to be a university professor in times of COVID-19 and in contexts of inequality, such is the case of Chile and Honduras, countries where the authors of this editorial came from.

Palabras clave : COVID-19; higher education; university professor; inequality.

        · resumen en Español | Portugués     · texto en Español     · Español ( pdf )