SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.24 suppl.1Quality of Life and Education in Time of Pandemic: A Reflection From the Human Movement SciencesRemote Teaching Doesn’t Come Without Challenges author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Indicators

Related links

  • Have no similar articlesSimilars in SciELO

Share


Revista Electrónica Educare

On-line version ISSN 1409-4258Print version ISSN 1409-4258

Abstract

GAJARDO-ASBUN, Karen; PAZ-MALDONADO, Eddy; SALAS, Gonzalo  and  ALALUF, Lorena. El desafío de ser profesor universitario en tiempos de la COVID-19 en contextos de desigualdad. Educare [online]. 2020, vol.24, suppl.1, pp.51-54. ISSN 1409-4258.  http://dx.doi.org/10.15359/ree.24-s.14.

Se reflexiona sobre lo que significa ser profesor universitario en tiempos de la COVID-19 y en contextos de desigualdad, tal es el caso de Chile y Honduras, países de donde provienen los autores de este editorial.

Keywords : COVID-19; enseñanza superior; profesor universitario; desigualdad.

        · abstract in English | Portuguese     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )