SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.24 suppl.1Las familias y la pandemia de la COVID-19El Proyecto UNA Educación de Calidad en el contexto de la COVID-19 índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Revista Electrónica Educare

versión On-line ISSN 1409-4258versión impresa ISSN 1409-4258

Resumen

JIMENEZ-SANCHEZ, Susana. Critical Integration of Emerging Technologies in Teacher Education: Looking to the Future. Educare [online]. 2020, vol.24, suppl.1, pp.41-43. ISSN 1409-4258.  http://dx.doi.org/10.15359/ree.24-s.11.

Emerging technologies will be present in the educational future, for that reason at Centro de Investigación y Docencia en Educación (CIDE), from Universidad Nacional, Costa Rica, we must work from teacher training, in processes where that technologies are integrated into pedagogical practice and critical meaningful learning is achieved.

Palabras clave : Emerging technologies; teacher training; future; COVID-19.

        · resumen en Español | Portugués     · texto en Español     · Español ( pdf )