SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.24 número2La investigación en la disciplina de la orientación: procesos de formación desde la percepción estudiantilEstudio comparativo sobre ansiedad matemática entre estudiantes de Costa Rica y España índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Revista Electrónica Educare

versión On-line ISSN 1409-4258versión impresa ISSN 1409-4258

Resumen

POMAR, María Isabel  y  PINYA, Carme. Assessment of Ongoing Training in Restorative Practices. Educare [online]. 2020, vol.24, n.2, pp.274-295. ISSN 1409-4258.  http://dx.doi.org/10.15359/ree.24-2.14.

This research aims to show the impact of training actions on restorative practices in a group of teachers who were not well versed in this issue. The purpose was to find and compare the views the training attendees had beforehand and upon completion about conflicts and how to tackle them. At the same time, the intention was to analyze the role training strategies played in changing attitudes.

Palabras clave : Ongoing training; restorative practice; safe and caring schools; teacher training.

        · resumen en Español | Portugués     · texto en Español     · Español ( pdf )